خانه / اخبار و رویدادها / دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در دیدار مردمی با رئیس جمهور ایران

دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در دیدار مردمی با رئیس جمهور ایران

دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در دیدار مردمی با رئیس جمهور ایران

به گزارش پایگاه خبری خانه کتاب کُردی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، علی اصغر دریایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در مصاحبه مجازی با رسانه های استان ضمن دعوت از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مردم مهمان نواز و فرهنگی استان جهت حضور در مراسم بزرگ دیدار با رئیس جمهور در روز جمعه ساعت ۱۶:۳۰ در محل ورزشگاه ۲۲ گولان، گفت: عرصه فرهنگ، هنر و رسانه در استان کردستان یکی از مهمترین حوزه های برای دولت مردمی جناب آقای رییسی رئیس جمهور منتخب مردم است.

وی افزود: در سفر حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان فرهنگی کردستان، طرح ها و پروژه های نیمه تمام حوزه فرهنگ و هنر به صورت ویژه حمایت و اتمام این پروژه های نیمه تمام مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دریایی ضمن اشاره به فرموده های مقام معظم رهبری در سفر به کردستان، مبنی بر کردستان سرزمین هنر و فرهنگ است، اظهار داشت: هنرمندان، نویسندگان و فعالان عرصه فرهنگی و هنری و رسانه ای و امور قرآنی مهمترین سرمایه های اجتماعی این مرز و بوم هستند، ما به عنوان خدمتگذاران این مردم و اصحاب فرهنگ و هنر وظیفه داریم مطالبات و درخواست های این عرصه را به سمع و نظر مسئولین امر برسانیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی در پایان اذعان داشت: کردستان دارای ظرفیت های عظیمی در عرصه فرهنگ و هنر است، هرچقدر در این عرصه به ویژه عرصه زیرساخت های فرهنگی و هنری سرمایه گذاری شود، در پویایی و رشد و توسعه استان موثر خواهد بود.

گفتنی است مراسم مردمی دیدار با رئیس جمهور محبوب کشورمان ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه مورخ ۱۷ تیرماه سالجاری در محل ورزشگاه ۲۲ گولان برگزار می شود.

درباره‌ی خانه کتاب کُردی

همچنین ببینید

مبلغ یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *