خانه / اخبار و رویدادها / پیام معاون رسانه‌ای وزیر فرهنگ به‌مناسبت روز خبرنگار

پیام معاون رسانه‌ای وزیر فرهنگ به‌مناسبت روز خبرنگار

پیام معاون رسانه‌ای وزیر فرهنگ به‌مناسبت روز خبرنگار

به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی‌پور ضمن تبریک ۱۷ مردادماه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدایِ عالی‌مقام رسانه، از تلاش شبانه‌روزی خبرنگارانی که در اطلاع‌رسانی مسئولانه و خدمت صادقانه به مردم، گره‌گشای شرایطِ سخت و پیچیده کشور طی سال گذشته بودند، قدردانی کرد.

 

امید است که همه همکاران رسانه‌ای در سنوات آینده نیز همچنان این توفیق را داشته باشند که با اتکال به خداوند منان و استفاده مناسب از ظرفیت‌های گسترده و فضای جدید رسانه‌ای، در امیدآفرینی و تقویت انسجام اجتماعی‌، پاسداری از حق و حقیقت و تامین منافع ملی، با جدیتِ تمام تلاش نمایند.

 

عددِ حضورِ خبرنگاران داخلی در دولت سیزدهم به ۱۲ هزار نفر نفر رسید که از رشدی ۴ برابری حکایت دارد و به‌همین میزان عضویت در صندوق هنر؛ بسترسازی مناسبی هم برای عضویتِ خبرنگارانِ آزاد و خبرنگاران رسانه‌های خارجی در این سامانه فراهم شد و در اینجا برخود لازم می‌دانم از تلاش همه همکاران گرامی‌ام در مجموعه معاونت، به‌ویژه ادارات کل رسانه‌های داخلی و خارجی برای راه‌اندازی و تقویت بخش خبرنگارانِ سامانه جامع رسانه‌های کشور قدردانی نمایم. توانسته‌ایم حمایت‌های مادی و معنوی از خبرنگاران، را به عضویت در این سامانه متمرکز نماییم و امیدوارم که هرگونه خدمات آتی نیز به این قشر فرهیخته از این بستر مناسب و جامع ارائه شود.

 

از همه همکارانِ عزیز دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها که فصل جدیدی از خدمات آموزشی و پژوهشی را فراراه خبرنگاران و اصحاب ارجمند رسانه گشودند، تشکر می‌کنم و سپاسگزارِ تلاش چندین‌ساله همکاران محترم دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی که در توسعه زیرساخت‌ها و توجه ویژه به فضای نوین تبلیغاتی در سیاست‌گذاری‌ها اهتمام ویژه‌ای داشتند، هستم.

 

در پایان؛ بهروزی و موفقیت روزافزون همه خبرنگاران و تلاش‌گران عرصه اطلاع‌رسانی را که در راستای شکوفایی و بالندگیِ حرفه‌ای، نقشی آمیخته با درایت و توام با عشق در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی ایفا می‌نمایند از درگاه خداوند متعال، خواستارم.

درباره‌ی خانه کتاب کُردی

همچنین ببینید

«آرش زره تن لهونی» استاندار کردستان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *