خانه / اخبار و رویدادها / پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به مناسبت روز قلم

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به مناسبت روز قلم

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به مناسبت روز قلم

عبید رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به مناسبت چهاردهم تیرماه روز گرامیداشت قلم پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

«ن وَالْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ»، سوگند به قلم و آن‌چه می‌نویسند.

قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان‌ها و بیان کننده اندیشه و شخصیت صاحب آن است.قلم، حافظ علوم و دانش‌ها، پاسدار افکار اندیشمندان، حلقه اتصال فکری عالمان و پُل ارتباطی گذشته و آینده بشر بوده، و حتی ارتباط آسمان و زمین نیز از راه لوح و قلم به دست آمد.

امروز در شرایط کنونی که تمامی مردم دنیا گریبانگیر بیماری منحوس کرونا هستند و اهالی قلم نیز با مشکلات اقتصادی و مسائلی مواجه هستند ما وظیفه خود می‌دانیم برای حل و رفع این مشکلات تلاش کنیم. اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان در تلاش است تا گامی موثر در جهت تکریم اهل قلم و رفع موانع و مشکلات موجود بردارد.

۱۴تیرماه «روز قلم» فرصتی مغتنم است تا همگان به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» مراتب سپاس، تقدیر و قدرشناسی خود را تقدیم اهالی قلمی کنیم که بی‌ادعا در راستای توسعه و پیشرفت فرهنگی کشور و استان فرهنگی کردستان گام برمی‌دارند و نقش ارزشمند آنان بر کسی پوشیده نیست. این روز را به تمامی اهالی قلم تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم قدردان گوشه‌ای از تلاش‌های بی‌شائبه آنان باشیم».

درباره‌ی خانه کتاب کُردی

همچنین ببینید

مبلغ یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *